Pages

Sunday, 30 December 2012

Happy New Year !

Assalamualaikum adik-adik , kakak-kakak , abang-abang yang sedang baca status ini . Senyum sikit , hehe *kenyit mata* . Ha ! hari ini adalah hari yang terakhir tahun 2012 . Mesti banyak kenangan pahit dan manis anda kan ? Tepat jam 12:00 malam nanti , bermulalah jejak kita untuk melangkah ke peringkat yang lebih mencabar . Sebelum terlambat saya ingin mengucapkan Happy New Year kepada semua orang di dunia ini dan pastinya bila nak masuk tahun baru ada bunga api kan . Hehhe , Happy New Year guyss !

Tuesday, 25 December 2012

Assalamualaikum semua , hari adalah hari yang ke 6 sebelum musim persekolahan tiba . Hah ! tak berapa lama lagi musim persekolahan tiba dan sudah tentunya tahun baru juga hampir tiba , Insyaallah . Saya pasti ramai yang tak sabar sabar untuk berjumpa dengan kawan-kawan dan guru masing masing . Tahun depan saya akan menjejakkan kaki ke alam persekolah menengah . Semakin hari semakin banyak cabaran yang tiba .

Monday, 17 December 2012

Wahh , musim persekolah dah nak dekat . Tahun 2013 pun hampir tiba . Apa azam anda untuk tahun depan ?

To PMR candidates .

Saya ingin mengucapkan selamat berjaya kepada semua calon2 PMR yang akan mengambil keputusan pada hari selasa ( esok ) . Redha sahaja apa yang dapat . Jika keputusan anda tak berapa nak baik , kamu kenalah berusaha lagi untuk peperiksaan SPM . Peluang masih terbuka luas jika kita berusaha untuk berjaya .

Thursday, 26 July 2012

Peperiksaan ..

Alhamdulillah , akhirnya selesai juga percubaan upsr .. masa periksa tu gementar la jugak tpi bile jawab soalan mestilah dalam keadaan yg tenang .. harap sye boleh dapat 4A 1B .. doakan syer berjaya dunia dan akhirat , and doakan syer supaya sye dapat 5A dalam peperiksaan UPSR .. amin ..

Friday, 29 June 2012

hye , assalamualaikum .. sorry dh lme x update blog ni but sibuk .. thn ni athirah akn menghadapi upsr , so sape2 yg baca status ni tlonglah doakan sye supaye dpt keputusan yg cermerlang .. amin .. dh hari ni ( sabtu 30/6/2012 ) birthday adik sye .. hri ni pon sibuk nk tlong ibu msk .. ok bai ..

Wednesday, 11 April 2012

assalamualaikum !!

hye , korang nk tau tak semalam waktu masuk solat asar ada satu gempa bumi yang berlaku di negeri perlis iaitu tempat tinggalku tetapi athirah x rasa pon gempa bumi tu .. dan pagi tadi athirah baca surat khabar ade yang mengatakan kt kuala perlis ada 6 ekor ikan lumba lumba yg dibawa oleh ombak ke atas darat .. subahanallah !!